کـــاوه در آینــــه

جایی برای اندیشه های من و ... مطالعات فرهنگی

کـــاوه در آینــــه

جایی برای اندیشه های من و ... مطالعات فرهنگی

مرثیه‌ای برای یک رویا

بسی رنج بردیم در این سال سی 

 

که رنج برده باشیم فقط، مــرسی 

                                                 

  

توضیح: می‌خواستم به مناسبت ۳۰ امین سال‌گرد انقلاب متنی بنویسم که با ترانه‌های این سی سال پیش بیاید تا برسد به این بیت نامجو، اما حالم خوب نبود و کارها زیاد. این شد که فقط آخرش رو نوشتم... از هیچی بهتره به هر حال!

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:25


به نام خدا


همایش روش¬شناسی مطالعات فرهنگی در 13 و 14 اسفندماه از ساعت 13 تا 30: 17 در تالار دکتر شریعتی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می¬شود. این همایش که برگزار کنندگان آن پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همکاری گروه پژوهشی مطالعات فرهنگی جهاد دانشگاهی تهران هستند با هدف طرح مباحث و مسایل روش¬شناختی در حوزه مطالعات فرهنگی و با سخنرانی استادان دانشگاه¬های کشور از جمله دکتر محمدرضا تاجیک ، دکتر محمد سعید ذکایی، دکتر مسعود کوثری، دکتر محمدجواد غلامرضا کاشی، دکتر محمدعلی مرادی، دکتر سیدمحمود نجاتی، دکتر نعمت¬اله فاضلی و دکتر ناصر فکوهی برگزار خواهد شد . در هر یک از روزهای برگزاری نیز میزگرد تخصصی در حوزه روش¬شناسی با حضور دکتر حسین کچویان ، دکتر یوسف اباذری، دکتر محمد رضایی، دکتر عباس کاظمی و وحید شالچی برپا خواهد بود. گفتنی است که دبیرخانه همایش از وصول 20 مقاله در این حوزه خبر داده است که به زودی در قالب کتاب مقالات منتشر خواهد شد.
دکتر حسین میرزایی، دبیر علمی همایش، برپایی این نشست را با توجه به کمبود منابع علمی در این حوزه مغتنم و آن را فتح باب مباحثات علمی بعدی در این زمینه دانست.

روزبه کریمی دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 15:26

سلام
دوست عزیز جناب آقای اکبری، دورادور می‌شناسم‌ات. اما اگر می‌توانی برای ارائه پاره‌ای پیش‌نهادها و تعمیق دوستی‌، , و از این دست موارد، آدرس ای‌میل‌ات را برای‌ام میل کن.... چون گویا در وبلاگ نگذاشته‌ای....

مونا سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 http://monaakalantary.blogfa.com

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد